Murderers

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+6
Ares
Ayane
Lesley
Edward
Lara
Vince
10 plaatsers

Het kasteel van Vince

Vince
    Vince

Aantal berichten : 285
    Registratiedatum : 03-07-09

Paspoort
    Leeftijd: 22
    Wat ben je?: Moordenaar
    Partner: Ayane

Het kasteel van Vince - Pagina 12 Empty Re: Het kasteel van Vince

Bericht van Vince di jul 07, 2009 9:49 pm

Vince had iets gehoord en liep naar beneden. Hij zag dat Edward de vloer verder had uitgebroken, "bedankt, Edward," en dat hij rotzooi opruimde van iets dat gevallen was. Hij had iets gehoord in de eetzaal en keek onder de lange tafel. Daar zat een meisje van misschien twintig jaar. Hij schoof de stoelen opzij en trok haar eronderuit. "Wat doe je hier?" vroeg hij ruw.
    Ayane
    Ayane

Aantal berichten : 254
    Registratiedatum : 05-07-09
    Leeftijd : 35

Paspoort
    Leeftijd: 21
    Partner: Vince

Bericht van Ayane di jul 07, 2009 10:50 pm

Ayane bleef zo stil mogelijk zitten, maar dan zag ze plots iemand onder de tafel kijken. Ze schrok heel even als ze plots vanonder de tafel werd getrokken, en ze nam dan haar wapen vast. Ze keek de jongen aan in de ogen, en ze hield haar wapen dan op hem gericht. "Ik kwam gewoon eens kijken, en als je zo vriendelijk bent laat me los." Zei Ayane dan tegen hem, en ze hield haar wapen nog steeds gericht op hem. Ze zou zo kunnen schieten, maar toch zag hij er wel goed uit. "En trouwens hoe kon ik weten dat dit kasteel bewoond was?" Vroeg ze dan aan hem, en ze zucht dan ook heel even. Waarna ze hem dan ruw wegduwde van haar, en ze recht ging staan.
    Vince
    Vince

Paspoort

Bericht van Vince wo jul 08, 2009 6:03 pm

Vince lachtte en nam een van zijn pistolen, Envy, waarmee hij het hare wegsloeg recht in zijn hand. "Kalm aan, meid. Waarom zou je een collega iets doen?" Hij zette een stap dichter bij het meisje en stak Envy weg, het pistool van het meisje lag op zijn handpalmen.
    Ayane
    Ayane

Paspoort

Bericht van Ayane wo jul 08, 2009 6:06 pm

Ayane schrok even van zijn reactie, maar dat liet ze hem echter niet merken. Dan kijkt ze hem aan, en ze zucht heel even. "Jij moet me dan maar niet zo wild van onder de tafel trekken." Zei Ayane dan droogjes tegen hem, en ze keek naar haar wapen die hij vast had. Ze merkte dat hij dichterbij kwam, en ze wend meteen haar blik van hem af. Ze keek wat in het rond, en daarna richt ze gewoon haar blik weer op hem. Ze besluit om zelf ook een stap dichter naar hem te doen, en ze grijnst dan ook heel even kort. Ze vroeg zich af of ze haar wapen terug kreeg, maar ze liet het nog heel even zo.

(Ben even honden uitlaten, maar ben er snel weer hoor)
    Vince
    Vince

Paspoort

Bericht van Vince wo jul 08, 2009 6:08 pm

Vince grijnsde. "Normaal biedt ik nooit mijn excuses aan, maar voor jou kan ik waarschijnlijk wel een uitzondering maken," zei hij terwijl hij knipoogde. Hij gaf haar wapen terug en zei: "ik ben Vince, en jij?"
    Ayane
    Ayane

Paspoort

Bericht van Ayane wo jul 08, 2009 6:11 pm

Ayane keek hem even aan, en ze wist niet waarom hij een uitzondering voor haar maakte. Niet dat het haar kon schelen ofzo, maargoed dan knikt ze heel even kort waarna ze haar rokje gewoon weer goed deed. Ze grinnikt echter even bij zijn knipoog, en ze nam dan haar wapen terug. "Hmm Ayane is mijn naam en Aya mijn bijnaam, maar meestal zeg ik mijn bijnaam omwille van dat ik nogal gezocht word voor vele onopgeloste moorden." Zei Ayane met een brede grijns, en ze deed haar wapen dan weer weg. Ze bleef gewoon zo staan, en ze kijkt hem recht in de ogen aan.
    Vince
    Vince

Paspoort

Bericht van Vince wo jul 08, 2009 6:17 pm

Vince grijnsde. "Ayane, hm, speciale naam. Wil je iets drinken?" vroeg hij terwijl hij ging zitten. Hij keek hoe Ayane haar rokje goed deed en grijnsde vals. "Je had het wel wat naar boven mogen laten hoor."
    Ayane
    Ayane

Paspoort

Bericht van Ayane wo jul 08, 2009 6:42 pm

Ayane kijkt hem aan, en ze grinnikt heel even. "Uhm wat heb je allemaal in huis?" Vroeg ze dan aan hem, en ze kijkt hem nog steeds in de ogen aan. Bij zijn andere woorden moest ze even grijnzen, en ze stapt dan nog dichter naar hem toe. "Hmm...daar moet ik heel even over nadenken hoor." Zei Ayane met een brede grijns, en ze deed dan gewoon haar string uit. Waarna ze deze dan naar hem toegooit, en ze gaat dan gewoon tegen de tafel aanleunen met haar rug. Ze grinnikt weer heel even, en ze doet een voorlok van haar haren naar achteren. "Hou dat maar als aandenken." Zei ze dan met een geplaagde blik in de ogen, en ze blijft hem gewoon aankijken.
    Vince
    Vince

Paspoort

Bericht van Vince wo jul 08, 2009 6:45 pm

Vince grijnsde en ving de string. "Meen je dat?" vroeg hij plagend. "Ik heb hier bijna alles in huis, maar ik heb een lichte voorkeur voor bloed. Als je ook wat wilt?"
    Ayane
    Ayane

Paspoort

Bericht van Ayane wo jul 08, 2009 6:49 pm

Ayane keek hem grijnzend aan, en ze blijft gewoon tegen de tafel leunen. "Ja." Zei ze dan met een grijns, en ze kijkt hem wat verleidelijk aan. "Hmm dat heb ik nog niet geproefd." Zei Ayane dan met een grijnsje, en ze stapt dan naar hem toe. Ze bekijkt hem heel even van kop tot teen, en vreemd genoeg was hij even groot als de persoon waar ze ooit verliefd op was. Dan schud ze heel even het hoofd om die persoon te vergeten, en ze kijkt hem nog steeds verleidelijk aan in de ogen.
    Vince
    Vince

Paspoort

Bericht van Vince wo jul 08, 2009 7:02 pm

Vince grijnsde en knipte met zijn vingers. Een minuutje later verscheen er een butler. "Twee glazen bloed voor mij en de mooie dame." "Natuurlijk, meneer." De butler verdween en kwam terug met een zilveren dienblad met twee glazen bloed. "Dat is alles, james," zei Vince en de butler verdween weer. Hij gaf een glas aan Ayane en dronk een klein beetje van zijn glas.
    Ayane
    Ayane

Paspoort

Bericht van Ayane wo jul 08, 2009 7:06 pm

Ayane keek hem even verbaasd aan, maar toch bleef ze gewoon zo voor zijn neus staan. Ze keek dan naar die butler, en daarna kwam deze weer gewoon terug met twee glazen. Ze richt zich even tot hem, en ze grinnikte dan heel even. Dan nam ze haar glas aan, en ze nam er een slokje van. Het was niet haar gewoonte, maar het smaakte wel erg goed. Ayane deed nog een stap dichter nadat ze haar glas op de tafel had gezet, en ze boog zich dan voorover om hem recht in de ogen aan te kijken. "En wat doet de heer zoal op het moorden na?" Vroeg Ayane dan terwijl ze zo bleef staan kijken, en ze likte heel even haar lippen af.
    Vince
    Vince

Paspoort

Bericht van Vince wo jul 08, 2009 7:08 pm

Vince grijnsde en kuste haar even op de lippen. "Genieten van het vrouwelijk schoon..." Hij zette zijn glas op tafel en leunde achterover. Hij keek Ayane aan en trok haar op zijn schoot.
    Ayane
    Ayane

Paspoort

Bericht van Ayane wo jul 08, 2009 7:29 pm

Ayane voelde zijn lippen plots op de hare, en ze kijkt hem even aan. "Hmm...en al wat vrouwelijk schoon gevonden?" Vroeg ze dan met een grijnsje, en ze werd niet veel later op zijn schoot getrokken. Ze sloeg haar armen om zijn hals heen, en ze kijkt hem heel diep in de ogen aan maar dan op een verleidelijke manier. Haar kon het niet schelen dat hij haar string bij hield, want ze had er toch genoeg thuis.
    Vince
    Vince

Paspoort

Bericht van Vince wo jul 08, 2009 7:36 pm

Vince grinnikte. "Al drie, maar jij bent veruit de mooiste." Hij likte langzaam haar keel en legde zijn hand op haar bovenbeen. Hij kuste haar keel en keek in haar ogen.
    Ayane
    Ayane

Paspoort

Bericht van Ayane wo jul 08, 2009 7:40 pm

Ayane keek hem kalm aan, en ze grinnikte heel even kort. Ze liet hem gewoon doen, en ze hield haar armen om zijn nek. Dan keek ze hem ook in de ogen aan, en ze likte weer even haar lippen af om hem wat te plagen. "Dus die anderen zijn niet zo mooi? Komaan je gaat me dat toch niet wijsmaken dat die meisjes niet zo mooi zijn." Zei Ayane dan tegen hem, en ze grinnikte heel even. Natuurlijk had ze altijd mannelijk schoon rondom haar, en daar maakte ze dan ook vaak gebruik van. Zij was niet zoals die Wonderfuls, maar wel vele erger dan hen.
    Vince
    Vince

Paspoort

Bericht van Vince wo jul 08, 2009 7:42 pm

Vince grinnikte. "Natuurlijk zijn ze mooi, maar jij bent veel mooier." Hij keek hoe ze haar lippen likte en vroeg grijnzend: "last van droge lippen?" Hij trok Ayane dichter bij hem en likte voorzichtig haar onderlip.
    Ayane
    Ayane

Paspoort

Bericht van Ayane wo jul 08, 2009 7:45 pm

Ayane kijkt hem aan in de ogen, en ze luisterde naar hem. "Hmm je bent dus een echt flirtertje." Zei Ayane dan grijnzend, en ze wist dat ze zelf ook flirtte maar dat liet ze amper merken aan collega's. Hoewel ze nu met Vince wat aan het flirten was, maar dat liet ze dan weer wel merken. "Nee, is soms een gewoonte als ik dat doe." Zei ze dan weer grijnzend, en ze hapte dan ondeugend in zijn tong. Natuurlijk had ze zijn tong vastgenomen met haar lippen, en niet met haar tanden want dat zou pijn doen.
    Vince
    Vince

Paspoort

Bericht van Vince wo jul 08, 2009 7:47 pm

Vince grijnsde en nam Ayane's gezicht vast met zijn handen en kuste haar op de mond. Hij trok weg en vroeg, terwijl hij met zijn hoofd naar haar string knikte: "en jij flirt dan niet?" Hij wreef cirkels op haar been met zijn hand en keek in haar ogen.
    Ayane
    Ayane

Paspoort

Bericht van Ayane wo jul 08, 2009 7:50 pm

Ayane deed even mee, en dan luisterde ze naar zijn vraag als hij naar haar string knikte. "Dit is nog niet alles van wat ik zou kunnen doen." Zei Ayane dan met een grijnsje, en ze bleef hem echter in de ogen aankijken. Ze dacht dan heel even kort na,
    en ze begon hem dan een keer te kussen.
    Vince
    Vince

Paspoort

Bericht van Vince wo jul 08, 2009 7:54 pm

Vince glimlachte toen Ayane hem kuste. Hij ging wat hoger met zijn hand en beet zacht in haar keel. "Wat vind je van mij?"
    Ayane
    Ayane

Paspoort

Bericht van Ayane wo jul 08, 2009 7:57 pm

Ayane kijkt hem dan aan, en ze hoorde zijn vraag even. "Hmm..Wat ik van jou denk? Hmm..Je bent knap, en even groot als iemand die ik ooit heel graag zag. Je hebt een mooie lichaamsbouw, nee wat zeg ik een sexy lichaamsbouw. Je zoent goed, en je bent een goede flirter." Zei Ayane dan tegen hem, en ze keek heel even naar zijn hand op haar benen. Expres en erg ondeugend deed ze haar benen wat uitelkaar, en ze kijkt hem dan gewoon in de ogen aan.
    Vince
    Vince

Paspoort

Bericht van Vince wo jul 08, 2009 7:59 pm

Vince grijnsde, "wat een complimenten. Die persoon waar je verliefd op was, wat was hij?" Hij wreef zacht met zijn hand over haar plek en likte haar keel.
    Ayane
    Ayane

Paspoort

Bericht van Ayane wo jul 08, 2009 8:01 pm

Ayane grijnsde heel even, en ze luisterde dan naar zijn vraag. "Een moordenaar, maar het vreemde is dat ik me zijn naam niet meer herinner." Zei Ayane dan tegen hem, en ze vroeg zich af waarom hij dat wilde weten. "Waarom vraag je dat eigenlijk?" Vroeg ze dan uiteindelijk, en ze voelde zijn hand dan op haar plek strelen.
    Vince
    Vince

Paspoort

Bericht van Vince wo jul 08, 2009 8:02 pm

Vince haalde zijn schouders op. "Ik weet niet, jij lijkt ook op iemand waar ik vroeger verliefd op was, maar ik moest haar doden van mijn toenmalige baas."

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu vr nov 22, 2024 8:04 am