+6
Ares
Ayane
Lesley
Edward
Lara
Vince
10 plaatsers
Het kasteel van Vince
Ayane- Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 05-07-09
Leeftijd : 35
Paspoort
Leeftijd: 21
Wat ben je?: Moordenaar
Partner: Vince
- Bericht nummer 301
Re: Het kasteel van Vince
Ayane slikte heel even toen hij dat zei, maar toch hield ze zich rustig. "Wel dat moest hij toen ook, maar dan ben ik zelf gaan trainen om mijn familie te gaan vermoorden. Eerst was ik een normaal iemand, maar daarna niet meer." Zei Ayane hem dan waarna ze dan even in het rond keek, maar algauw weer naar hem. "Ze gaven me vrijwel meerdere bijnamen die ik me zelfs niet meer herinner." Zei ze er dan nog bij, en ze kijkt hem kalm aan in de ogen.
Vince- Aantal berichten : 285
Registratiedatum : 03-07-09
Paspoort
Leeftijd: 22
Partner: Ayane
- Bericht nummer 302
Vince keek haar vreemd aan. "Weet je zijn naam nog?" Hij was benieuwd wie het was. Misschien was zij wel het meisje waar hij van hield dat hij had moeten vermoorden, maar had vrijgelaten.
Paspoort
- Bericht nummer 303
Ayane dacht heel even na als hij dat vroeg, maar zijn naam kon ze niet echt vinden in haar achter hoofd. "Ik geloof dat hij Vincent noemde, maar ik weet het niet meer doordat ik eens een hersenschuddig heb gehad. Er was éénof andere gek die een baksteen tegen me hoofd sloeg." Zei Ayane dan tegen hem, en ze keek hem heel diep in de ogen aan. Ze wist niet of hij het was, maar de aanrakingen van zijn handen waren wel net hetzelfde. Ze zucht dan ook heel even diep, en ze bleef maar zoeken naar zijn naam.
Paspoort
- Bericht nummer 304
Vince na snel zijn pistool Envy uit de holster vanachter aan zijn riem en gaf die aa Ayane. De foto van de vrouw leek bijna helemaal op haar. "Herinner je je dit?" vroeg hij.
Paspoort
- Bericht nummer 305
Ayane keek hem raar aan als hij plots zijn wapen nam, en ze bleef gewoon op zijn schoot zitten. Dan nam ze het wapen aan, en ze bekeek deze dan heel even. Alweer slikte ze heel even, en ze wist verder niets te zeggen. Dit was zij ja, maar toch was het vaag dat ze hem niet meteen herkende. De jaren waren blijkbaar zo vlug voorbij gegaan, en ze zucht dan ook heel even. "Ja dat herinner ik mij nog." Zei Ayane dan tegne hem, en ze bleef even naar het wapen kijken. Dan gaf ze het hem terug, en ze kijkt hem weer in de ogen aan.
Paspoort
- Bericht nummer 306
Vince keek Ayane aan en omhelsde haar. "Het spijt me, Ayane, om wat ik heb moeten doen, ik had je moeten beschermen."
Paspoort
- Bericht nummer 307
Ayane kijkt hem aan, en ze sloeg haar armen om zijn hals aan. "Het geeft niet Vince, jij kon er niet aandoen dat je me toen moest vermoorden." Zei Ayane dan tegen hem, en ze keek hem aan in de ogen. Langs één kant was ze echt blij om hem te zien, maar aan de andere kant wist ze niet wat ze kon doen. Hij was altijd al in haar hart gebleven, maar toch waren ze zoveel veranderd. Ze glimlacht zacht naar hem, en ze streelt heel even zijn wang.
Paspoort
- Bericht nummer 308
Vince keek Ayane aan en stak Envy weg. "Dus... zijn we nu terug partners, of niet?" Hij kuste haar op de mond en likte haar onderlip.
Paspoort
- Bericht nummer 309
Ayane keek hem aan in de ogen, en ze luisterde naar zijn vraag. "Ja." Zei ze zacht tegen hem, en ze gaf hem een kus terug op zijn zachte lippen. Ze was nog wel in haar flirterige bui, en dat zou pas weggaan na dat ze er genoeg van had. Ze grinnikte heel even kort, en ze kijkt hem diep in de ogen aan.
Paspoort
- Bericht nummer 310
Vince grijnsde en kuste Ayane terug. "Ik ben blij dat ik je terug heb, en weet je? Ik vind je zo veel leuker dan hoe je vroeger was." Hij knipoogde en beet zacht in haar hals.
Paspoort
- Bericht nummer 311
Ayanee kijkt hem aan, en ze grinnikte even om zijn woorden. "Agh ik ben veel veranderd sinds dat ik officieel een moordenaar ben geworden. Nadat jij weg was deden mijn vader en mijn ooms dingen die ik niet echt wilde bij me, en telkens moest ik met hen mee naar de bossen." Zei Ayane dan tegen hem, en ze rilde even bij die gedachten. Dan grinnikte ze heel even als hij in haar hals beet, en ze begon dan te knabbelen aan zijn oorlel.
Paspoort
- Bericht nummer 312
Vince rilde. "Ik ben blij dat je hier gewoon binnen bent gewandeld. Ik heb je echt gemist."
Paspoort
- Bericht nummer 313
Ayane kijkt hem aan in de ogen, en ze gaf hem een kus. "Agh ik was nieuwsgierig toen ik voorbij liep, en ja toen had ik een vaas omgelopen en was ik hier verstopt." Zei Ayane dan even lachend, en ze bleef hem aankijken. Ze legde zijn hand weer op haar bovenbeen, en ze begon dan in zijn nek likjes te geven. Nouja niet alleen likjes want ze gaf hem ook een zuigplek die goed zichtbaar was, maar ook nogal groot was. Onschuldig kijkt ze hem aan in de ogen, en nu had ze hem gemarkeert als teken dat hij van haar was.
Paspoort
- Bericht nummer 314
Vince grijnsde en fluisterde: "mijn merkteken is anders." Hij beet hard in haar hals en likte het bloed op dat uit de wonde stroomde. De wond was zo diep dat er een litteken op zou komen dat voor altijd zou blijven staan.
Paspoort
- Bericht nummer 315
Ayane liet hem gewoon bijten, en ze kijkt hem even in de ogen aan. "Nu is mijn mooie hals met een bijt wonde bedekt." Zei Ayane dan met een nep pruillipje, en ze grinnikte dan heel even kort. Dan gaf ze hem een kus, en ze proefde haar eigen bloed dan even. "Hmm ik heb wel lekker bloed blijkbaar." Zei ze dan even lachend, en ze beet zachtjes in zijn oorlel. Dan staat ze rustig op, en ze rekt zich heel even kort uit. Ze kijkt hem met een verleidelijke blik in de ogen aan, en ze bukte zich dan even om haar handtas te nemen. Daar had ze een pakje sigaretten in, maar helaas vond ze deze niet. Dan stond ze weer overeind, en ze dacht heel even na over waar haar pakje kon liggen.
Paspoort
- Bericht nummer 316
Vince grinnikte en trok Ayane terug op zijn schoot. Ze zat nu met haar rug tegen zijn borstkas en hij sloeg zijn armen om haar middel. "Wat zoek je?"
Paspoort
- Bericht nummer 317
Ayane kijkt even om naar hem, nadat hij haar weer op zijn schoot trok. "Uhm mijn pakje sigaretten." Zei Ayane dan zacht tegen hem, en ze wiebelde ondeugend heel even met haar kont op de plek van zijn geval. Ze grinnikte heel even, en ze bleef dan gewoon zitten. Ze leunde tegen zijn borstkas aan, en ze sluit haar ogen heel even.
Paspoort
- Bericht nummer 318
Vince ademde even diep in toen Ayane dat deed en hij deed haar rokje wat omhoog. Hij wreef langzaam met zijn hand over haar plek en likte haar nek.
Paspoort
- Bericht nummer 319
Ayane kijkt hem aan, en ze grinnikte heel even. Daarna voelde ze zijn hand weer tussen haar benen, en ze genoot van zijn aanraking. Ze sloot haar ogen gewoon, en ze wreef even over de zijkanten van zijn beide bovenbenen.
Paspoort
- Bericht nummer 320
Vince grijnsde en wreef harder. "Wil je dat we hier blijven, of ga je liever naar mijn slaapkamer?"
Paspoort
- Bericht nummer 321
Ayane merkte dat hij harder wreef, en ze kreeg een heerlijke rilling over haar lichaam heen. "Hmm liever naar de slaapkamer." Zei Ayane dan tegen hem, en ze stond dan gewoon op zodat hij recht kon staan.
Paspoort
- Bericht nummer 322
Vince stond recht en tilde Ayane over zijn schouders. Hij liep met haar naar zijn slaapkamer en gooide haar op zijn bed. Hij deed zijn mantel en shirt uit en legde zijn twee pistolen weg.
Paspoort
- Bericht nummer 323
Ayane keek hem aan als hij haar plots over zijn schouders tilde, en ze liet hem gewoon doen. Daarna werd ze gewoon op zijn bed gegooid, en ze keek hem dan aan als hij zijn shirt uit deed. "Mmmm nog even sexy als vroeger." Zei Ayane dan met een plagende grijns, en ze stak haar tong even uit naar hem.
Paspoort
- Bericht nummer 324
Vince gromde en ging naast Ayane zitten. Hij likte de wonde zacht en wreef weer over haar plek.
Paspoort
- Bericht nummer 325
Ayane zat rustig neer, en ze genoot als hij in haar nek likte. Hoewel ze het meeste genoot van zijn aanraking tussen haar benen, en ze ging dan uiteindelijk op haar rug liggen. Ze sloot haar ogen dan ook voor een tijdje, en ze liet hem voorlopig de leiding nemen.