+6
Ares
Ayane
Lesley
Edward
Lara
Vince
10 plaatsers
Het kasteel van Vince
Vince- Aantal berichten : 285
Registratiedatum : 03-07-09
Paspoort
Leeftijd: 22
Wat ben je?: Moordenaar
Partner: Ayane
- Bericht nummer 376
Re: Het kasteel van Vince
Vince grijnsde en likte zijn hand af. "Dan ben ik tenminste niet de enige." Hij grinnikte en legde zijn hand over het hare om haar te laten stoppen. "Daar is straks nog genoeg tijd voor, laten we eerst wat gaan wandelen." Het water was ondertussen al koud geworden en Vince stapte uit bad.
Ayane- Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 05-07-09
Leeftijd : 35
Paspoort
Leeftijd: 21
Partner: Vince
- Bericht nummer 377
Ayane grinnikte heel even, en ze kijkt hem onschuldig aan. Dan merkte ze dat hij haar liet stoppen, en ze kijkt hem met een pruillipje aan. Waarna ze dan gewoon zelf ook het bad uitstapt, en ze stapt dan even rondje om hem heen. "Waar wil je gaan wandelen dan?" Vroeg Ayane nieuwsgierig, en ze legt haar beide handen op zijn borstkas.
Paspoort
- Bericht nummer 378
Vince trok Ayane dichter bij hem en kuste haar wild op de mond. "Gewoon wat rondwandelen, we zien wel waar raken." Hij grijnsde en ging terug naar de slaapkamer, waar hij zijn boxershort aandeed.
Paspoort
- Bericht nummer 379
Ayane kuste even met hem mee, en ze luistert dan naar zijn woorden. Ze grinnikte heel even bij die gedachte alleen al, en ze volgt hem dan gewoon naar de slaapkamer om haar kleding aan te doen. Natuurlijk zou ze express haar string uitlaten, en ze was dan klaar met zich aan te kleden. Ze liep al naar de deur van de slaapkamer, en ze wacht daar rustig op hem.
Paspoort
- Bericht nummer 380
Vince deed zijn broek aan en nam een zwart hemd uit de kast. De twee bovenste knopen liet hij openstaan en hij deed zijn rode mantel er losjes bovenaan, zijn pistolen stak hij vanachter aan zijn riem, onder zijn mantel. Hij grijnsde en ging eerst naar de keuken, waar hij nog een glas bloed nam.
Paspoort
- Bericht nummer 381
Ayane bleef rustig staan, en ze vroeg zich af waar haar handtas was. Dan wist ze het weer, en ze liep vlug naar de eetzaal. Daar nam ze haar wapen, en ze liep dan gewoon terug naar hem. Ze wachtte rustig tot hij bij haar was, en ze kijkt heel even naar haar zilveren 9mm. Ze was erg trots op haar wapen, en ze grinnikt dan ook heel even.
Paspoort
- Bericht nummer 382
Vince grijnsde en dronk zijn glas bloed leeg en er wat aan zijn mond. "Wil je ook wat voor we gaan wandelen?"
Paspoort
- Bericht nummer 383
Ayane kijkt hem rustig aan, en ze grinnikt heel even als er bloed op zijn lippen zat. Ze liep naar hem toe, en ze likte het bloed dan weg. "Is goed hoor." Zei Ayane dan tegen hem, en ze streelde zijn borst heel even.
Paspoort
- Bericht nummer 384
Vince grijnsde en gaf Ayane ook een glas bloed terwijl hij aan zijn tweede begon.
Paspoort
- Bericht nummer 385
Ayane nam het glas aan, en ze dronk er dan ook gewoon van. Ze grijnsde even naar hem, en ze likte haar lippen dan ook gewoon even af. Even leunde ze tegen de muur, en ze nam een grote slok van het glas met bloed.
Paspoort
- Bericht nummer 386
Vince grijnsde en dronk zijn glas leeg. Hij kuste Ayane op de mond en likte het bloed van haar lippen.
Ares- Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 10-07-09
Paspoort
Wat ben je?: Gewoon mens
Partner: /
- Bericht nummer 387
Ares zag een groot kasteel staan en klopte op de poort, hij had dringend hulp nodig. Hij was zwaar gewond, er zaten drie kogels in zijn lichaam, en zijn ribben waren gebroken.
Paspoort
- Bericht nummer 388
Ayane dronk ook het glas leeg, en ze kijkt hem met een grijnsje aan. "mijn vampiertje;" Zei Ayane dan om hem wat te plagen, en ze beet hem dan zacht in zijn nek. Ook gaf ze hem enkele likjes, en dan gewoon ook weer een grote zuigplek. Ze grinnikte dan even, waarna ze dan al richting de deur stapt nadat ze het glas weggezet had. Plots hoorde Ayane wat geluid, en ze kijkt dan naar Vince.
Paspoort
- Bericht nummer 389
Vince gromde zacht en hoorde ook iets. Hij liep naar de poort en trok die open. Voor de poort stond een jonge man, zwaar gewond. Hij ondersteunde hem en bracht hem naar de keuken, waar hij hem neerzette op een stoel. "Wat is er gebeurd?" vroeg hij zacht.
Paspoort
- Bericht nummer 390
Ayane volgde hem gewoon, en ze keek de jongen aan. Rustig gaat ze tegen de muur aanleunen, en ze was wel een beetje bezorgd om hem. Dan kijkt ze heel even naar Vince, waarna ze dan naar de eetzaal gaat om haar handtas te nemen. Even ging ze naar buiten, en ze vond eindelijk haar pakje sigaretten in haar handtas. Ze stak er rustig één op buiten, en ze nam er een hijs van.
Paspoort
- Bericht nummer 391
Ares hoestte bloed op en kreunde. Het enige wat hij kon uitbrengen voor hij flauwviel was: "moordenaars,... wraak,... verraad..." Alles werd zwart.
Paspoort
- Bericht nummer 392
Ayane kwam niet veel later terug, en ze had de woorden van de jongen gehoord. Ze keek heel even naar Vince, en daarna zocht ze rond naar verband en dergelijke meer. Daarna begon ze de jongen zijn wonden gewoon te verzorgen, en ze nam dan een ijskoud washandje die ze op de jongen zijn voorhoofd legde. Rustig bleef ze bij de jongen zitten, en ze was met haar kontje gericht naar Vince. Natuurlijk deed ze dat niet express, maar zo kon ze beter aan de jongen zijn wonden aan.
Paspoort
- Bericht nummer 393
Vince grinnikte en legde zijn handen op Ayane's achterste. Hij gaf haar een kus op de kaak en hield zijn handen weer naast zich. Hij haalde het washandje even weg en legde zijn hand op het voorhoofd van de jonge man. "Goed, geen koorts," mompelde hij en legde het washandje terug.
Paspoort
- Bericht nummer 394
Ayane keek hem aan als hij zijn handen op haar kontje plaatste, en ze grinnikte heel even kort. Ze was toch wel een beetje bezorgd om de jongen, maar aan de andere kant waren zij en Vince ook moordenaars. Ze wist even niet wat ze hiermee moest, en ze staat dan weer gewoon normaal.
Paspoort
- Bericht nummer 395
Ares voelde een hand op zijn voorhoofd en schoot wakker. Hij was duizelig en zijn schouders, rug en arm deden zeer, daar zaten de kogels. Hij deed zijn mantel en shirt uit zodat hij de wonden kon bekijken. "Ik zal wel weggaan vanaf dat ik beter ben, ik wil niet dat jullie vanwege mij in de problemen raken."
Paspoort
- Bericht nummer 396
Ayane keek de jongen aan als hij wakker werd, en ze kijkt dan even naar Vince. "Van mij mag je blijven maar daar beslis ik niet over, en we geraken hierdoor niet in de problemen hoor." Zei Ayane dan rustig tegen hem, en ze haalde dan een soort pincet boven om de kogels uit de wonden te halen. "Kan je heel even stil blijven zitten zodat ik de kogels eruit kan halen, en dan je wonden kan verzorgen?" Vroeg Ayane dan aan de jongen, en ze kijkt hem rustig aan.
Paspoort
- Bericht nummer 397
Vince grijnsde. "Laat mij dat maar doen, en je mag hier zolang blijven als je wilt." Hij nam het pincet van Ayane over en haalde de kogels eruit, hij deed verband rond de wonden. "Maar een vraagje, ben je bang voor moordenaars?"
Paspoort
- Bericht nummer 398
Ares gromde zacht toen Vince de kogels eruit haalde. "Bedankt, voor het verzorgen van mijn wonden en dat ik mag blijven. En ik ben niet bang voor moordenaars, ik ben er zelf een geweest."
Paspoort
- Bericht nummer 399
Ayane kijkt hem aan als hij de pincet afneemt, en ze gaat dan gewoon tegen de muur aanleunen.
Paspoort
- Bericht nummer 400
Vince glimlachte naar Ayane en keek dan naar Ares. "Waarom ben je gestopt?"