'Kom maar Snow' Ze keek naar de hond. Vanessa en Sam waren vast druk met een woord dat ze niet over haar lippen kon krijgen. Ze zuchtte en keek naar het water. Dit was de eerste plek die ze had bezocht toen ze hier net was. Haar ogen waren nog steeds bi het heldere water. Plots kreeg ze een idee. Eben leunde ze naar achter. Na veel moeite kreeg ze een klein pistool uit ahar schoen. 'je weet maar nooit Snow' mompelde ze. Ze had ahar zwemkleding al aan maar in het zwembad lieten ze helaas geen honden toe. Ze gooide haar tas op de grond. Blijkbaar was die open want de inhoud rolde eruit waaronder een tweede pistool. Ze zuchtte en keek om zich heen. Niemand was er verrder dus niemand het het gezien. Ze propte de spullen in de tas en kleedde zich uit. Daarna rende ze het water in. Snow volgde ahar op de voet en blafte luid. Zelf leit ze zich in eht water vallen. Het was natuurlijk wel een stuk leuker als er nog een ander persoon was nu.
2 plaatsers
Zwemmen in het meer
Bella- Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 10-07-09
Paspoort
Leeftijd: 18
Wat ben je?: Special case
Partner: -
- Bericht nummer 1
Zwemmen in het meer
Edward- Aantal berichten : 561
Registratiedatum : 03-07-09
Paspoort
Leeftijd: 20
Wat ben je?: Moordenaar
Partner: My eyes lost in yours and they will never find the exit
- Bericht nummer 2
Re: Zwemmen in het meer
Edward die rustig met Kiara zijn wolf wat rond liep bij het meer,merkte het meisje op en natuurlijk merkte Kiara de wolf op. Kiara spurte vooruit naar de wolf en grijnsde. Ze blafte speels naar hem. Ze was nu ongeveer 1 jaar en was een dik pak gegroeit. Edward liep naar haar toe en glimlachte eventjes. Hij keek naar Bella en knikte eventjes. Toen zette hij zich op de grond en keek wat rond. Hij dacht aan Minerva en glimlachte.
Paspoort
- Bericht nummer 3
'Hoi' Ze kwam rustig het water uit. Snow was al weer weg om te gaan spelen. Snel pakte haar badlaken en ritste haar tas dicht. Daarna keek ze naar de jongen. 'Ik ben Bella' zei ze rustig. Ze had de jongen nog niet eerder gezien maar ze kende hier ook nog niet heel veel mensen. Ze ging zitten en keek over het meer. Ook keek ze vaak naar Snow het zou neit best zijn als ze hem kwijt zou raken. Hoe zou ze dat dan aan Vanessa moeten vertellen. Gelukkig was hij nog steeds aan het rennen en spelen met zijn nieuwe maatje.
Paspoort
- Bericht nummer 4
"Ik ben Edward"zei hij vriendelijk tegen haar en keek haar kalm aan. Kiara beet speels in Snow zijn snuit en liep dan wat rond hem heen. "Ben jij hier al lang"vroeg hij dan maar omdat hij haar nooit eerder had gezien. Misschien is in het zwembad toen hij bij Ayane was maar dat wist hij niet.
Paspoort
- Bericht nummer 5
'Ja al best wel lang' Vrolijk keek ze hem aan en keek daarna naar Snow. Die vermaakte zich wel samen met Kiara. 'Ben jij hier al lang?' Ze prustste even met haar ipod maar kreeg ehm toch aan. Ze had vaak ruzie met dat ding maar hij deed het wel. Ze deed de oortjes in en zette hem zacht. Waarom wist ze neit maar ze had gewoon zin in mzuiek. Ze zette het nummer van Avril Lavigne - Keep Holding On op.
Ondertussen lusiterde ze naar Edward.
Ondertussen lusiterde ze naar Edward.
Paspoort
- Bericht nummer 6
"Ik ben hier ook al wel een poos"zei hij tegen haar en glimlachte even. Hij stak zelf zijn ipod in met een oortje gewoon hangen,zodat hij haar kon hhoren. Hij luisterde naar Pain van Three days grace. Hij glimlachte even en keek naar de grond zoals altijd.
Paspoort
- Bericht nummer 7
Ze keek hem lief aan. Blijkbaar had hij ook zin in muziek.'Oke volgens mij heb ik je weleens egzien bij het zwembad' Ze haalde even adem en ging toen verder. 'Met dat meisje. Ze was zwanger of niet?' Ze hield haar mond maar even. Soms was ze best brutaal. 'Sorry als ik dat niet had mogen merken'
(inspiloos)
(inspiloos)
Paspoort
- Bericht nummer 8
"Euhm ja dat kan wel is goed zijn"zei hij tegen haar. "Tuurlijk mocht je dat merken"zei hij. Zolang je de rest maar niet hebt gezien dacht hij even.
Kiara sprong bovenop Snow en hield hem klem. Ze grijnsde en blafte even naar hun.
Kiara sprong bovenop Snow en hield hem klem. Ze grijnsde en blafte even naar hun.
Paspoort
- Bericht nummer 9
'Pak haar Snow' zei ze lachend. 'Ze slaat wel van zich af zou ik ook gedaan hebben met die jongens' Ze keek vrolijk naar hem. Hij ahd een geheim en ze had een vermoedde. Het kon maar hij was aardig. Hij had haar toch niet door? Nouja vrienden zijn met een moordenaar kon. Al wou ze Sam er eerst voor gaan killen toen ze het van hem hoorde. Nouja dat had ze eigenlijk ook niet mogen horen. Ze grijnsde speels. 'Sorry ik ben best brutaal en ik hoor nog al vaak dingen die ik niet mag weten'
Paspoort
- Bericht nummer 10
"Aah ik ben ook wel brutaal aleen zie je het niet"zei hij tegen haar en grijnsde even. Kiara beet Snow nu wat harder omdat hij haar pijn deed. Ze gromde en ontbloote haar tanden naar hem en hapte.
Paspoort
- Bericht nummer 11
'Dat laat Snow denk ik niet op zich zitten' Inderdaad word Snow ook al weer wat ruiger. Ze riep hem maar naar zich toe. 'Ze is wel een dame Snow' Ze aaide de hond even en toen draafde hij al weer terug. Ze zette haar i-pod op het nummer van Belinda - If we were. 'Wil je wat doen?' vroeg ze maar.
Paspoort
- Bericht nummer 12
"Wat dan"vroeg hij aan haar en geeuwde even. Kiara gromde en liep toen weg. Ze was de bossen al in erdwenen toen Edward naar keek. Edward keek even naar Snow en wachte wat die ging doen.
Paspoort
- Bericht nummer 13
Snow mistte blijkbaar zijn gezelschap en verdween ook eht bos in. 'Ik was hier eigenlijk om te gaan zwemmen maar iets anders is ook goed' Ze keek naar de blauwe lucht die er mooi uitzag. 'Kan je rijden ik heb paarden' Ze keek hem vragend aan.