'Perfect en met jou?' Ze keek naar Vanessa. Ze glimalchte alleen geruststellend naar haar. Voor haar betekende nu niemand iets. De special case had elkaar zo te zien. En de moordenaars natuurlijk ook. Ze zuchtte en leunde tegen een boom aan. Opeens had ze de behoefte om haar gitaar te pakken en een leid te gaan spelen. Maar dat was nu een beetje ver lopen natuurlijk.
4 plaatsers
Gewoon rijden
Bella- Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 10-07-09
Paspoort
Leeftijd: 18
Wat ben je?: Special case
Partner: -
- Bericht nummer 26
Re: Gewoon rijden
Vanessa- Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 11-07-09
Paspoort
Leeftijd: 17
Partner: Sam ik laat je niet meer gaan
- Bericht nummer 27
Ze keek even om en keek dan weer naar hun. De zon was bijna onder gegaan. Ze wist aleen niet echt waarom ze bloosde. Was ze ? Ze zuchte even. Ze stond op en zette haar helm op. Ze liep naar haar motor en starte die.
Sam- Aantal berichten : 107
Paspoort
Leeftijd: 21 jaar
Partner: Vanessa ik hou van je
- Bericht nummer 28
"goed hoor"zei Sam met een glimlach. Hij rekte zich eens uit en legde zich languit op het gras waar ze zaten. Hij keek naar de roze lucht en er verscheen een brede glimlach op zijn gezicht. Toen keek hij naar Vanessa die wegging "waarom ga je weg?" vroeg hij en hij stond op. Hij liep naar haar toe en had zo al een flauw vermoeden waarom.
Paspoort
- Bericht nummer 29
Ze keek naar Vanessa. Zwe liep achter haar aan en legde haar hand op haar schouder. 'Vanessa ik weet hoe liefde voelt' Ze keek haar aan. 'Nouja van vroeger dan' Ze keek naar sam. 'En Sam is een geweldig persoon om als liefde te hebben toch?' Ze zei het allemaal verstaanbaar voor Vanessa maar wel zodat Sam het niet.
Paspoort
- Bericht nummer 30
"Gewoon,ik moet naar huis,voor Snow"zei ze tegen hem en glimlachte even.
Ze starte haar motor en je hoorde het geluid van de motor. "Moet je nog wat zeggen"vroeg ze. Ze keek even naar Bella en haalde haar schouders op. "Misschien wel"zei ze tegen haar.
Ze starte haar motor en je hoorde het geluid van de motor. "Moet je nog wat zeggen"vroeg ze. Ze keek even naar Bella en haalde haar schouders op. "Misschien wel"zei ze tegen haar.
Paspoort
- Bericht nummer 31
"mag ik mee?"vroeg Sam die naar Vanessa keek. Hij glimlachtte even en wachtte af van wat ze zelf wou.
Paspoort
- Bericht nummer 32
Ze nam afstand en knikte naar Vanessa. 'Ik zie je denk ik nog wel eens' Ze liep naar Sam toe en ging naast hem staan. Ze vond het een moeilijke stilte die nu gevallen was. Ze zuchtte en keek Vanessa nog een keer aan. Daarna keek ze maar weer naar de kudde herten in het weiland. Toen Sam vroeg of hij mee mocht kwam er een speelse grijnsde op haar egzicht. Om hem te verbergen deed ze net of ze moest hoesten.
Paspoort
- Bericht nummer 33
"Naar men huis"vroeg ze aan hem. Ze had nog wel een helm als hij achterop
wou.Ze keek Bella even aan en glimlachte naar haar.
wou.Ze keek Bella even aan en glimlachte naar haar.
Paspoort
- Bericht nummer 34
Sam keek met een vage glimlach en met een opgetrokken wenkbrauw naar Bella. "ik merk het wel". Toen keek hij naar Vanessa "ja waarom niet?"vroeg hij en hij liep naar haar toe.
Paspoort
- Bericht nummer 35
'Dan merk je het wel' Ze gaf hem een plagerige por. Ze keek nog naar Vanessa en knipoogde. 'Nouja ik ben gesnapt' zei ze een tikkeltje beledigd. Ze kon een lachbui nog net onderdrukken. 'Een vraagje als jullie ooit gaan trouwen mag ik het bruidmeisje zijn' Ze glimalchte. 'Grapje' zei ze snel erna.
Paspoort
- Bericht nummer 36
"Kom je achterop of ga je lopen"zei ze tegen hem. Ze keek hem aan en stapte even van haar moto. Ze opende het zadel en nam er een helm uit. "Zet die dan allesinds op"zei ze. Ze grijnsde even naar Bella.
Paspoort
- Bericht nummer 37
Ze keek haar even speels aan. 'dat beschouw ik als een ja' grapte ze. Ze glimalchte en keek naar Sam. 'Hopelijk vind hij dan ook een getuige' Ze grijsnde en keek naar de 2. Die hadden elkaar blijkbaar als ware liefde. Opeens voelde ze zich heel erg alleen. Ze zuchtte. Ooit zou zij ook wel de ware vinden.
Paspoort
- Bericht nummer 38
Sam zette de helm op . HIj keek Bella vaag aan en stapte achterop. Hij omarmde haar stevig zodat hij niet zou wegwaaien bij een hoge snelheid "ik zie je nog wel eens Bella"zei hij met een glimlach.
Oliver- Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 12-07-09
Paspoort
Leeftijd: 19 jaar
Partner: niemand zal me willen
- Bericht nummer 39
Oliver zat wat verderop naar de lucht de staren. De anderen hadden hem nog niet opgemerkt en hij hen ook niet. Hij geeuwde eens en keek toen wat rond.
Paspoort
- Bericht nummer 40
Ze liet de motor hard klinken. Ze voelde zijn armen en raasde er toen vandoor.
Al snel waren ze helemaal verdwenen.
Al snel waren ze helemaal verdwenen.
Paspoort
- Bericht nummer 41
[jij maakt topic?]
Sam hield Vanessa goed vast, maar niet al te stevig zodat ze nog kon ademen.
Sam hield Vanessa goed vast, maar niet al te stevig zodat ze nog kon ademen.