Het systeem is simpel :p Je zegt gewoon even hier als je afwezig gaat zijn voor een lange tijd, zo weten de anderen dat je ze niet meteen moeten verwachten, ongeveer x'D
Ik heb dit even opgstard omdat ik toch even een tijd weg ben
Ik blijf zondag op de hondenschool slapen, daar staat wel een laptop maar aangezien ik bij mensen ben waar ik goed mee overeenkom ga ikniet even asociaal doen x')
Nja ik blijf er dus slapen tot vrijdag aangeizen ik begeleiding vande hondenkampen heb.
De volgende dag vertrek ik naar de ardennen voor lekker 3 weken -.-' geen internet dus.. Ik ben dus in augustus terug maar waarschijnlijk gaat men thuis nog wat bezig zijn over dat ik mijn herexamens moet studeren dus ja, kom ik wat minder online.
En.. kers op de taart.
Tijdens de schoolweken mag ik enkel in het weekend op de pc.
Hierbij zijn jullie al gewaarschuwd.
Ok dat was het xD
Ik heb dit even opgstard omdat ik toch even een tijd weg ben
Ik blijf zondag op de hondenschool slapen, daar staat wel een laptop maar aangezien ik bij mensen ben waar ik goed mee overeenkom ga ikniet even asociaal doen x')
Nja ik blijf er dus slapen tot vrijdag aangeizen ik begeleiding vande hondenkampen heb.
De volgende dag vertrek ik naar de ardennen voor lekker 3 weken -.-' geen internet dus.. Ik ben dus in augustus terug maar waarschijnlijk gaat men thuis nog wat bezig zijn over dat ik mijn herexamens moet studeren dus ja, kom ik wat minder online.
En.. kers op de taart.
Tijdens de schoolweken mag ik enkel in het weekend op de pc.
Hierbij zijn jullie al gewaarschuwd.
Ok dat was het xD